پایان نامه کارشناسی ارشد تربیت بدنی گرایش عمومی: تاثیر تغییرپذیری در سطح افزونگی اجرا برای سطوح مختلف مهارت بر یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال |
بیان مسئله……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 2
اهمیت و ضرورت تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………. 6
اهداف تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 6
فرضیه های تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………… 7
پیش فرض های تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………… 7
محدودیت های تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………….. 7
رعایت کردن نکات اخلاقی……………………………………………………………………………………………………………………. 7
تعاریف نظری و عملیاتی واژه ها…………………………………………………………………………………………………………… 8
فصل دوم: مبانی نظری و پژوهشی تحقیق
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 11
مبانی نظری……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 11
تغییر پذیری تمرین……………………………………………………………………………………………………………………. 11
تغییر پذیری در اجرای حرکت………………………………………………………………………………………………….. 17
تفاوت افراد ماهر و مبتدی…………………………………………………………………………………………………………. 22
پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 25
پیشینه تغییر پذیری تمرین………………………………………………………………………………………………………. 25
پیشینه تغییرپذیری به عنوان نویز و کارکردی………………………………………………………………………… 29
پیشینه تفاوت افراد ماهر و مبتدی……………………………………………………………………………………………. 32
پیشینه مربوط به بکارگیری تغییر پذیری در سطح افزونگی اجرا در تمرین………………………… 36
نتیجه گیری پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………. 37
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 40
روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 40
جامعه و نمونه آماری…………………………………………………………………………………………………………………………….. 40
متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………… 40
متغیر مستقل………………………………………………………………………………………………………………………………. 40
متغیر تعدیل کننده……………………………………………………………………………………………………………………. 40
متغیر وابسته ……………………………………………………………………………………………………………………………… 40
متغیر کنترل شده………………………………………………………………………………………………………………………. 41
متغیرکنترل نشده………………………………………………………………………………………………………………………. 41
ابزار تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 41
روش اجرا…………………………………………………………………………………………………………………………………………
…….. 42
تقسیم کردن آزمودنی ها ………………………………………………………………………………………………………….. 42
ورود به آزمایشگاه……………………………………………………………………………………………………………………….. 43
پیش آزمون…………………………………………………………………………………………………………………………………. 43
اکتساب………………………………………………………………………………………………………………………………………… 43
آزمون های یادداری……………………………………………………………………………………………………………………. 44
یاددادی فوری…………………………………………………………………………………………………………………… 44
هدف ثابت……………………………………………………………………………………………………………… 44
هدف متغیر……………………………………………………………………………………………………………. 44
افزونگی ثابت………………………………………………………………………………………………………….. 45
افزونگی متغیر……………………………………………………………………………………………………….. 45
یادداری تاخیری……………………………………………………………………………………………………………….. 45
تحلیل آماری داده ها……………………………………………………………………………………………………….. 45
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری داده ها
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 47
بخش اول: توصیف آماری داده ها………………………………………………………………………………………………………… 47
بخش دوم: آزمون فرضیه ها…………………………………………………………………………………………………………………. 50
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 61
خلاصه یافته های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………… 61
بحث و بررسی نتایج مربوط به گروه ماهر……………………………………………………………………………………………. 61
تفسیر نتایج مربوط به افراد مبتدی……………………………………………………………………………………………………… 62
نتیجه گیری کلی…………………………………………………………………………………………………………………………………… 64
پیشنهادات آموزشی……………………………………………………………………………………………………………………………….. 66
منابع تحقیق…………………………………………………………………………………………………….. 67
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-10-02] [ 07:18:00 ب.ظ ]
|