بیان مسئله……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 2

اهمیت و ضرورت تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………. 6

اهداف تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 6

فرضیه های تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………… 7

پیش فرض های تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………… 7

محدودیت های تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………….. 7

رعایت کردن نکات اخلاقی……………………………………………………………………………………………………………………. 7

تعاریف نظری و عملیاتی واژه ها…………………………………………………………………………………………………………… 8

فصل دوم: مبانی نظری و پژوهشی تحقیق

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 11

مبانی نظری……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 11

تغییر پذیری تمرین……………………………………………………………………………………………………………………. 11

تغییر پذیری در اجرای حرکت………………………………………………………………………………………………….. 17

تفاوت افراد ماهر و مبتدی…………………………………………………………………………………………………………. 22

پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 25

پیشینه تغییر پذیری تمرین………………………………………………………………………………………………………. 25

پیشینه تغییرپذیری به عنوان نویز و کارکردی………………………………………………………………………… 29

پیشینه تفاوت افراد ماهر و مبتدی……………………………………………………………………………………………. 32

پیشینه مربوط به بکارگیری تغییر پذیری در سطح افزونگی اجرا در تمرین………………………… 36

نتیجه گیری پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………. 37

فصل سوم: روش اجرای تحقیق

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 40

روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 40

جامعه و نمونه آماری…………………………………………………………………………………………………………………………….. 40

متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………… 40

متغیر مستقل………………………………………………………………………………………………………………………………. 40

متغیر تعدیل کننده……………………………………………………………………………………………………………………. 40

متغیر وابسته ……………………………………………………………………………………………………………………………… 40

متغیر کنترل شده………………………………………………………………………………………………………………………. 41

متغیرکنترل نشده………………………………………………………………………………………………………………………. 41

ابزار تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 41

روش اجرا…………………………………………………………………………………………………………………………………………

پایان نامه

…….. 42

تقسیم کردن آزمودنی ها ………………………………………………………………………………………………………….. 42

ورود به آزمایشگاه……………………………………………………………………………………………………………………….. 43

پیش آزمون…………………………………………………………………………………………………………………………………. 43

اکتساب………………………………………………………………………………………………………………………………………… 43

آزمون های یادداری……………………………………………………………………………………………………………………. 44

یاددادی فوری…………………………………………………………………………………………………………………… 44

هدف ثابت……………………………………………………………………………………………………………… 44

هدف متغیر……………………………………………………………………………………………………………. 44

افزونگی ثابت………………………………………………………………………………………………………….. 45

افزونگی متغیر……………………………………………………………………………………………………….. 45

یادداری تاخیری……………………………………………………………………………………………………………….. 45

تحلیل آماری داده ها……………………………………………………………………………………………………….. 45

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری داده ها

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 47

بخش اول: توصیف آماری داده ها………………………………………………………………………………………………………… 47

بخش دوم: آزمون فرضیه ها…………………………………………………………………………………………………………………. 50

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 61

خلاصه یافته های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………… 61

بحث و بررسی نتایج مربوط به گروه ماهر……………………………………………………………………………………………. 61

تفسیر نتایج مربوط به افراد مبتدی……………………………………………………………………………………………………… 62

نتیجه گیری کلی…………………………………………………………………………………………………………………………………… 64

پیشنهادات آموزشی……………………………………………………………………………………………………………………………….. 66

منابع تحقیق…………………………………………………………………………………………………….. 67

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...